Itsepalvelukahvilasta ostoskeskukseen. Illalla pestään pyykkiä ja saunotaan tynnyrisaunassa.
✅ Onko kuitusiima Jukan mielestä hyvä vai huono?
✅ Mikä olikaan appiukon viisaus?
✅ Saadaanko viimeinkin katkarapuja?
#matkallavanlife #nordkapp #vanlifeSuomi #roadtrip2025 #norway #matkallasatavuotiaaksi #vanlife #lemmijoki
✅ Onko kuitusiima Jukan mielestä hyvä vai huono?
✅ Mikä olikaan appiukon viisaus?
✅ Saadaanko viimeinkin katkarapuja?
#matkallavanlife #nordkapp #vanlifeSuomi #roadtrip2025 #norway #matkallasatavuotiaaksi #vanlife #lemmijoki
- Category
- NORDKAPP
Commenting disabled.






